Subject: Re: Statistika
From: "Language Lounge" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 6 Feb 2024 13:59:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eelmisel 2023 kalendriaastal oli prantsuse eesti suunal

45 ärakirja/väljatrüki õigsuse kinnitamist ehk 123 lehekülge.

Tervitades

Tiina

On 06.02.2024 09:50, Rina Sillandi wrote:

Tere taas

Palun edastage aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  eelneva 
kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning ärakirja/väljatrüki 
õigsuse kinnitamise arvu.

Heade soovidega

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.